Nattsudd

Klockan är alldeles för mycket... Som vanligt...
Men ibland är det bara så svårt att somna... Släppa allt och bara glömma.

Jag längtar tills allting lugnar ned sig... Tills jag lyckas glömma...
Trodde jag var på god väg för ett tag sen, men uppenbarligen så stämmer inte det.
Jag kan inte släppa det, jag bara fortsätter att mala om och om och om igen.
Driver mig till vansinne.

Det är så typiskt, när man mår dåligt så händer bara dåliga saker... Eller nästan i alla fall, fler än vanlgt.
Det känns som om allt jag rör vid för tillfället går sönder.
Jag kan inte hindra det och det får mig bara att sjunka längre ned...
Hur ska man lyckas ta sig upp?
Lyckas gå vidare?

VAD och VEM ska man betala för att få känna sig lycklig?
Eller vad fan... Jag skulle nöja mig med lugn...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0