Ont de gör ont men de går...

Tycker man borde vänja sig vid den här jävla nattångesten nån gång, men börjar inse att det kanske inte fungerar så.
Kan inte fatta hur något som hände för 4 månader sen FORTFARANDE kan göra så himla ont och dessutom hålla en vaken om nätterna. De e ju helt sjukt, för jag vill verkligen inte.
Jag vill inte ha det såhär!!

Aja...
Har tenta på fredag... it sucks.. Men va ska man göra annat än att förbereda sig på omtentan den 5e november! :)
Ok, jag säger alltid att jag inte kommer klara tentan. Men den här gången menar jag det (som alla andra gånger också) Men nu är jag ganska mycket säker, kan nämligen inte ett skit!
Lite läskigt :)

Nee.. ska jag försöka vara lite positiv istället...
Tror de kommer gå vägen med Aussie nästa år!
Håller på o planera för fullt, ska sätta mig o kolla igenom kurser med Carro på söndag.
(hade vi iaf tänkt.. får se om baksmällan tillåter!)
De har just fått igenom engelska som andra språk som ett giltigt alternativ att välja bland kurser.
Skulle vara sååå kul!!
Längta längta längta!
Har planer på att få färg (i annan form en fräknar vill säga :p ) när man ändå är där också.

Oo mysiga tankar att somna med!
Ska försöka behålla dem nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0