Home sweet home, Ey..!??

Hemma igen...
Eller hemma och hemma... Jag har egentligen inget eget hem här... Men jag har mn familj...
Och jag älskar dem... Thank god...

På sätt o vis är det obeskrivligt skönt att vara tillbaka, samtidigt som det gör obeskrivligt ont.
Så skumt, för varför det gör ont vet jag inte... Har bara ett tomt hål där "Hem" brukade existera.

Är det möjligt att jag helt enkelt känner mig mer hemma i Malmö nuförtin??
Kan man inte ha två hem samtidigt??
Eller är det nån form av saknad av ett liv man aldrig fick??

Men jag vill ju inte ha ett annat liv, inte egentligen. Eller vill jag det?
Men utan allt jag gjort och de saker som skett s¨skulle ju inte jag vara jag, utan någon annan... Skulle jag känna skillnad??

Jag tror att jag förändrats mycket de senaste året, och detta är inget jag vill ändra på.
Jag älskar att växa i mig själv, men kan inte sluta råka ut för svårmod.(fancy ord va) :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0