Aussie

Iiiiiiiih!!!!
Nu börjar det bli allvar!!
Imorgon klockan tre ska jag på möte med CIS...
Och det är meningen att jag ska söka till La Trobe University i Melbourne, Australien, till vår terminen via dem...
Sjukt nervös och sjukt förväntansfull.

Jag har verkligen ingen aning om vad jag håller på o slänga mig in i nu... Men jag MÅSTE!
Jag har alltid velat åka utomlands för att jobba eller studera... Och detta känns som mitt gyllene tillfälle!

Visst jag har kanske inte de ekonomiska medlen helt och hållet... Och jag är inte säker på vad jag ska göra med min lägenhet... Och en massa andra saker.. Som egentligen är helt oväsentliga, för jag SKA till Aussie.
Och jag ska dit i slutet av Januari!

Tjipp tjipp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0